Van Galle naar Tissamarahama - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van Slockers-Biegstraaten - WaarBenJij.nu Van Galle naar Tissamarahama - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van Slockers-Biegstraaten - WaarBenJij.nu

Van Galle naar Tissamarahama

Door: Irene

20 Juli 2015 | Sri Lanka, Tissamaharama

De reis gaat verder naar de zuidkust, maar Tissamaharama. Op de route gestopt bij een strand, waar we even lekker gezwommen hebben in een baai. Lekker gegeten bij een tentje op het strand, onder het rieten een stortbui overleefd.
Aan het einde van de middag aan gekomen bij Hibiscus garden, een erg leuk hotel, met huisjes in de tuin, een zwembad in het midden een een centrale receptie met boven een restaurant, een erg leuke locatie.
Gegeten bij het hotel, de traditionele Curd met honing gegeten, wat gemaakt is van buffelmelk.

• 03 Augustus 2015 - 15:03

Oma, Opa En Muis:

We lezen je reisverslagen met grote belangstelling.
    Veel plezier nog en kijk uit met de buffelhoning.

Groetjes en een knuffel uit Huisduinen.